All my bags are packed, I'm ready to go - Reisverslag uit Nieuw-Bergen, Nederland van Rick Franssen - WaarBenJij.nu All my bags are packed, I'm ready to go - Reisverslag uit Nieuw-Bergen, Nederland van Rick Franssen - WaarBenJij.nu

All my bags are packed, I'm ready to go

Door: R. Franssen

Blijf op de hoogte en volg Rick

05 Februari 2014 | Nederland, Nieuw-Bergen

Heyhey,

Mijn tassen staan klaar, mijn boarding pass is uitgeprint en ik ben zo goed als klaar om te vertrekken. 1 nachtje nog en dan is het eindelijk zover. Straks even alles opladen en dan straks op tijd naar bed, want morgen om 7.00 vertrek ik richting Schiphol :)

Ik heb inmiddels begrepen dat ik waarschijnlijk internet in huis heb daar (ook al zal het waarschijnlijk traag zijn), dus ik kan daar snel de eerste foto's al laten zien :)

Mooi loop!

Groetjes,
Rick

  • 05 Februari 2014 - 13:02

    Kees-Jan:

    Goede reis, Rick! Ik hoop snel weer wat van je te horen. Doe Karin de groeten van me (niet vergeten hoor!).
    Groetjes!

  • 05 Februari 2014 - 13:16

    Remko:

    Goede reis, geniet er van.

    We hebben contact via Skype.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 6798

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 03 Juli 2014

Minor Zuid-Afrika

Landen bezocht: