nog maar 1 maandje - Reisverslag uit Nieuw-Bergen, Nederland van Rick Franssen - WaarBenJij.nu nog maar 1 maandje - Reisverslag uit Nieuw-Bergen, Nederland van Rick Franssen - WaarBenJij.nu

nog maar 1 maandje

Door: R. Franssen

Blijf op de hoogte en volg Rick

02 Januari 2014 | Nederland, Nieuw-Bergen

hoihoi,

Nog maar 1 maandje en dan is het zover. Met de voorbereiding in volle gang begint het nu toch langzaamaan wel spannend te worden. De vliegtickets zijn geboekt en mijn paspoort ligt alweer klaar om opgehaald te worden in Den Haag. De steun van mijn familie is ook erg prettig. Geweldig om bijvoorbeeld met Sinterklaas vast een medicijnbakje en de stekker-omvormer te krijgen. 6 Februari is het zover en dan vlieg ik eindelijk richting Zuid-Afrika. Ik heb er ontzettend veel zin in en ik kan niet wachten om te vertrekken.

Genadendal, nog even en ik kom eraan :-)

Voor degene die hier het eerst kijken, via deze pagina's zal ik ook straks in Zuid-Afrika stukjes schrijven om jullie op de hoogte te houden. Mijn bedoeling is toch zeker 1x per week een stukje te schrijven dus hou het in de gate ;-).

Mooi loop!

Groetjes,
Rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 6836

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 03 Juli 2014

Minor Zuid-Afrika

Landen bezocht: